Школа підприємництва

Клуб підприємництва "Едельвейс", який об’єднує молодих, ініціативних, розумних і підприємливих учнів нашої гімназії.
Чому ми обрали саме таку назву? Тут немає нічого дивного. Адже Едельвейс – це квітка, що асоціюється із силою духу і волі. Вона маленька і росте високо в горах. І тільки той здатен її дістати, хто дуже сильно цього хоче і прикладає до цього максимум своїх зусиль.
Тому і за девіз ми обрали вислів: «Успіх приходить до тих, хто його прагне».  
А оскільки однією із складових мети нашої діяльності є розвиток підприємницьких здібностей і знань, то ми свою роботу почали як сучасні менеджери - початківці із планування. Мети досягаємо! І тільки разом спільною командою!!!

https://drive.google.com/file/d/0B5tyAF9RrX7jTmxJRkVYRW4zdFU/view?usp=sharing




  Ще з самого початку створення клубу ми поставили за мету створення реального підприємства. І обираючи  назву клубу – знали, що це буде назва квітки, бо виготовляти будемо «Солодкі букети».   У травні 2015 нами було розроблено бізнес – план підприємства.  І закипіла робота. Поступово кожен зайняв свою нішу і підприємстві: зявилися дизайнери, майстри, робітники. І кожен виконує свою справу. Отже, етап спеціалізації пройшов успішно. 


А результати своєї праці реалізовуємо через аукціонні торги. 
Пропонуємо вашій увазі оглядове відео про Аукціон - торгівлю.









Бізнес – проект

Мета проекту: обґрунтування економічної ефективності організації нового бізнесу
Мета підприємства: задоволення потреб споживачів і отримання прибутку
Знайомтесь:
Якщо ти, молодий, активний, розумний, підприємливий, то просто неможливо нічого не робити. А, особливо, якщо все це приносить не тільки неймовірне задоволення,  а й прибуток. Тому і ми з інтересом прийняли пропозицію про створення шкільного клубу підприємництва «Едельвейс».
Чому ми обрали саме таку назву? Тут немає нічого дивного. Адже Едельвейс – це квітка, що асоціюється із силою духу і волі. Вона маленька і росте високо в горах. І тільки той здатен її дістати, хто дуже сильно цього хоче і прикладає до цього максимум своїх зусиль.
Тому і за девіз ми обрали вислів: «Успіх приходить до тих, хто його прагне». А ми досягнемо його обов’язково. Бо як говорить китайське прислів’я: «Навіть дорога у тисячу миль починається з першого кроку».
А оскільки однією із складових мети нашої діяльності є розвиток підприємницьких здібностей і знань, то ми свою роботу почали як сучасні менеджери - початківці із планування. Мети досягаємо! І тільки разом спільною командою!!!
Сьогодні у вік науково – технічного прогресу(як би пафосно це не звучало) сучасних інформаційних технологій, автоматизованого виробництва все більш цінними (перевірено на практиці) стають вироби авторського та етнічного характеру. Саме ця ідея і стала мотивом до створення шкільного підприємства. Не маючи достатньо власних фінансових активів, але маючи ідею, план її втілення, бажання працювати ми організували власне підприємство з виготовлення подарункових виробів до свят з використанням елементів етнічного характеру.
План маркетингу
 Мета: проникнення на ринок подарункових виробів і заняття вузької ніші.
Цілі: популяризація продукції, створення позитивного іміджу компанії.
Прогнозований попит: 52 вироби на місяць.
Цінова політика: орієнтація на середньо– й низькоціновий сегмент.
Аналіз ринку: ринок характеризується високим рівнем конкуренції подарункових виробів, що пропонуються в торгових точках. Але, сьогодні, при виборі подарунку, споживачі надають перевагу  виробам, що вирізняються креативністю і не схожі один на одного.А ще подарунок має здивувати. При цьому не  всі споживачі можуть дозволити собі дорогий у фінансовому плані подарунок.
Ми пропонуємо розв’язати цю дилему: купуйте товари зроблені зі застосуванням ручної праці, а це особливо цінується, тому що виріб буде не тільки неповторним, а  й в одному екземплярі. А ще ми застосовуємо практику «Старим речам – нове життя». В роботі використовуємо тільки екологічно чисті матаріали.
 Окрім того, наш виріб вирізняється також і у ціновому сегменті, що робить його більш конкурентноспроможним.
Типовий споживач:споживачі нашої продукції різновікової групи. Оскільки ми пропонуємо вироби, що містять в собі цукерки. А їх полюбляють і діти і дорослі. Але якщо це цукерки у вигляді різних виробів чи сувенірів, то і подарунок стає привабливішим. Для дітей ми пропонуємо іграшкову тематику.
Сьогодні, неабиякої популярності набирають вироби етнічного характеру, які пов’язані з народними звичаями і традиціями, тому і ми пропонуємо споживачам такі товари зроблені своїми руками, використовуючи екологічно чисті вживані матеріали.
Номенклатура виробів включає в себе: цукерки(у процесі виробництва використовуються готові цукерки, що мають сертифікат якості від виробника), кольоровий подарунковий папір, вживані речі та матеріали. Продукцію підприємства вирізняє зовнішній вигляд. А саме, упакування цукерок у декоративний букет квітів чи ягід та виготовлення виробів етнічного характеру. Це надає привабливості зовнішньому вигляду виробу і відрізняє його від інших товарів.. Продукт рекомендується використовувати як подарунок до відповідних свят.
Найбільш значущі ризики проекту:непередбачені витрати, зростання цін на матеріали, нестійкість попиту, цінова конкуренція.
Форма реалізації:аукціоні торги.
Ми  досліджували і переймали досвід найвідоміших у світі аукціонних домів. На основі зібраних матеріалів створили цілий телепроект. І тому, витрамавши ідею аукціону реалізуємо свою продукцію.

Організаційно—виробничий план:
План з персоналу:
Директор
1, 15% від прибутку
Бухгалтер
1, 10%
Майстер - дизайнер
4, 8%
Робітники
7, 5%
Постійні витрати (FC)





 

змінні витрати (VC)
Перелік необхідного обладнання: (VC)
№п/п
Назва
Кількість, од.
Вартість, грн.
1.
Ножиці
3
90
2.
Клей
4
48
3.
Пістолет для гарячого склеювання
2
300
4.
Степлер
2
300

Всього:
11
738
Оренда: (FC)
№п/п
Назва
Кількість, од.
Вартість, грн.
1.
Загальна площа виробничого приміщення
120 кв. м
30
2.
Стіл
2
50
3.
Стільці
6
30
4.
Стелажі
2
40

Всього:

150
Вартість сировини  (VC)
№п/п
Назва
Кількість, од.
Вартість, грн.
1.
Цукерки
5 кг
480
2.
Гофропапір 
50 м
540
3.
Біжутерія
50
300
4.
Стрічки
20 м
120

Всього:

1440

Вартість комунальних послуг: 140-150 грн (VC)
        Очікуваний дохід
Назва товару
Кількість
Собівартість, грн
Початкова ціна, грн
Всього, грн
Солодкий букет (дитячий)
10
34,25
43
430
Солодкий букет
10
52
65
650
Квітковий сувенір
15
53,45
67
1005
Етнічні сувеніри
15
34
45
675
Різдвяний вінок
15
65
82
1230
Лялька – мотанка
15
65
82
1230
Лялька – травниця
10
73
91,25
912,50
Всього:



6132,50

        Очікуваний  прибуток: 6132,5-(150+1440+150+738+заробітна платня)=2392,5 (грн)
Прибуток розрахований приблизно без урахування податкових платежів. А оскільки форма реалізації товару -  аукціон, то це відповідно підвищує заробіток.
За період існування підприємства було проведено 4 аукціоні торги:
І – 08.12.2015 року – прибуток становив: 3045 грн.
ІІ – 12. 02.2016 року – прибуток: 5003 грн.
ІІІ – 05.03.2016 року – прибуток:4987 грн.
ІV – 12.10 2016 року – прибуток: 6080,45 грн
Окрім аукціону ми виготовляємо вироби на замовлення (маємо уже постійних клієнтів). Для реклами продукції використовуємо мережу

Все це ми зробили самі!




Немає коментарів:

Дописати коментар