Клуб підприємництва "Едельвейс", який об’єднує молодих, ініціативних, розумних і підприємливих учнів нашої гімназії.
Чому ми обрали саме таку назву? Тут немає нічого дивного. Адже Едельвейс – це квітка, що асоціюється із силою духу і волі. Вона маленька і росте високо в горах. І тільки той здатен її дістати, хто дуже сильно цього хоче і прикладає до цього максимум своїх зусиль.
Тому і за девіз ми обрали вислів: «Успіх приходить до тих, хто його прагне».
А оскільки однією із складових мети нашої діяльності є розвиток підприємницьких здібностей і знань, то ми свою роботу почали як сучасні менеджери - початківці із планування. Мети досягаємо! І тільки разом спільною командою!!!
Ще з самого початку створення клубу ми поставили за мету створення реального підприємства. І обираючи назву клубу – знали, що це буде назва квітки, бо виготовляти будемо «Солодкі букети». У травні 2015 нами було розроблено бізнес – план підприємства. І закипіла робота. Поступово кожен зайняв свою нішу і підприємстві: з’явилися дизайнери, майстри, робітники. І кожен виконує свою справу. Отже, етап спеціалізації пройшов успішно.
А результати своєї праці реалізовуємо через аукціонні торги.
Пропонуємо вашій увазі оглядове відео про Аукціон - торгівлю.
Бізнес – проект
Мета проекту: обґрунтування економічної ефективності організації нового бізнесу
Мета підприємства: задоволення потреб споживачів і отримання прибутку
Знайомтесь:
Якщо ти, молодий, активний, розумний,
підприємливий, то просто неможливо нічого не робити. А, особливо, якщо все це
приносить не тільки неймовірне задоволення,
а й прибуток. Тому і ми з інтересом прийняли пропозицію про створення
шкільного клубу підприємництва «Едельвейс».
Чому ми обрали саме таку назву? Тут немає
нічого дивного. Адже Едельвейс – це квітка, що асоціюється із силою духу і
волі. Вона маленька і росте високо в горах. І тільки той здатен її дістати, хто
дуже сильно цього хоче і прикладає до цього максимум своїх зусиль.
Тому і за девіз ми обрали вислів: «Успіх
приходить до тих, хто його прагне». А ми досягнемо його обов’язково. Бо як
говорить китайське прислів’я: «Навіть дорога у тисячу миль починається з
першого кроку».
А оскільки однією із складових
мети нашої діяльності є розвиток підприємницьких здібностей і знань, то ми свою
роботу почали як сучасні менеджери - початківці із планування. Мети досягаємо!
І тільки разом спільною командою!!!
Сьогодні у вік науково –
технічного прогресу(як би пафосно це не звучало) сучасних інформаційних
технологій, автоматизованого виробництва все більш цінними (перевірено на
практиці) стають вироби авторського та етнічного характеру. Саме ця ідея і
стала мотивом до створення шкільного підприємства. Не маючи достатньо власних
фінансових активів, але маючи ідею, план її втілення, бажання працювати ми
організували власне підприємство з виготовлення подарункових виробів до свят з
використанням елементів етнічного характеру.
План маркетингу
Мета: проникнення на ринок подарункових виробів і
заняття вузької ніші.
Цілі: популяризація
продукції, створення позитивного іміджу компанії.
Прогнозований
попит: 52 вироби на місяць.
Цінова політика: орієнтація на
середньо– й низькоціновий сегмент.
Аналіз ринку: ринок характеризується високим рівнем
конкуренції подарункових виробів, що пропонуються в торгових точках. Але,
сьогодні, при виборі подарунку, споживачі надають перевагу виробам, що вирізняються креативністю і не
схожі один на одного.А ще подарунок має здивувати. При цьому
не всі споживачі можуть дозволити собі
дорогий у фінансовому плані подарунок.
Ми
пропонуємо розв’язати цю дилему: купуйте товари зроблені зі застосуванням
ручної праці, а це особливо цінується, тому що виріб буде не тільки неповторним,
а й в одному екземплярі. А ще ми
застосовуємо практику «Старим речам – нове життя». В роботі використовуємо
тільки екологічно чисті матаріали.
Окрім того, наш виріб вирізняється також і у
ціновому сегменті, що робить його більш конкурентноспроможним.
Типовий
споживач:споживачі нашої продукції різновікової
групи. Оскільки ми пропонуємо вироби, що містять в собі цукерки. А їх
полюбляють і діти і дорослі. Але якщо це цукерки у вигляді різних виробів чи
сувенірів, то і подарунок стає привабливішим. Для дітей ми пропонуємо іграшкову
тематику.
Сьогодні,
неабиякої популярності набирають вироби етнічного характеру, які пов’язані з
народними звичаями і традиціями, тому і ми пропонуємо споживачам такі товари
зроблені своїми руками, використовуючи екологічно чисті вживані матеріали.
Номенклатура
виробів включає в себе: цукерки(у процесі
виробництва використовуються готові цукерки, що мають сертифікат якості від
виробника), кольоровий подарунковий папір, вживані речі та матеріали. Продукцію
підприємства вирізняє зовнішній вигляд. А саме, упакування цукерок у декоративний
букет квітів чи ягід та виготовлення виробів етнічного характеру. Це надає
привабливості зовнішньому вигляду виробу і відрізняє його від інших товарів..
Продукт рекомендується використовувати як подарунок до відповідних свят.
Найбільш
значущі ризики проекту:непередбачені витрати, зростання
цін на матеріали, нестійкість попиту, цінова конкуренція.
Форма
реалізації:аукціоні торги.
Ми
досліджували і переймали досвід
найвідоміших у світі аукціонних домів. На основі зібраних матеріалів створили
цілий телепроект. І тому, витрамавши ідею аукціону реалізуємо свою продукцію.
Організаційно—виробничий
план:
План
з персоналу:
Директор
|
1, 15% від прибутку
|
Бухгалтер
|
1, 10%
|
Майстер - дизайнер
|
4,
8%
|
Робітники
|
7, 5%
|
Постійні
витрати (FC)
змінні
витрати (VC)
Перелік
необхідного обладнання: (VC)
№п/п
|
Назва
|
Кількість, од.
|
Вартість, грн.
|
1.
|
Ножиці
|
3
|
90
|
2.
|
Клей
|
4
|
48
|
3.
|
Пістолет для гарячого склеювання
|
2
|
300
|
4.
|
Степлер
|
2
|
300
|
Всього:
|
11
|
738
|
Оренда:
(FC)
№п/п
|
Назва
|
Кількість, од.
|
Вартість, грн.
|
1.
|
Загальна
площа виробничого приміщення
|
120 кв. м
|
30
|
2.
|
Стіл
|
2
|
50
|
3.
|
Стільці
|
6
|
30
|
4.
|
Стелажі
|
2
|
40
|
Всього:
|
150
|
Вартість сировини (VC)
№п/п
|
Назва
|
Кількість, од.
|
Вартість, грн.
|
1.
|
Цукерки
|
5 кг
|
480
|
2.
|
Гофропапір
|
50 м
|
540
|
3.
|
Біжутерія
|
50
|
300
|
4.
|
Стрічки
|
20 м
|
120
|
Всього:
|
1440
|
Вартість
комунальних послуг: 140-150 грн (VC)
Очікуваний дохід
Назва товару
|
Кількість
|
Собівартість, грн
|
Початкова ціна, грн
|
Всього, грн
|
Солодкий букет
(дитячий)
|
10
|
34,25
|
43
|
430
|
Солодкий букет
|
10
|
52
|
65
|
650
|
Квітковий сувенір
|
15
|
53,45
|
67
|
1005
|
Етнічні сувеніри
|
15
|
34
|
45
|
675
|
Різдвяний вінок
|
15
|
65
|
82
|
1230
|
Лялька – мотанка
|
15
|
65
|
82
|
1230
|
Лялька – травниця
|
10
|
73
|
91,25
|
912,50
|
Всього:
|
6132,50
|
Очікуваний прибуток: 6132,5-(150+1440+150+738+заробітна
платня)=2392,5 (грн)
Прибуток розрахований приблизно без
урахування податкових платежів. А оскільки форма реалізації товару - аукціон, то це відповідно підвищує заробіток.
За період існування підприємства було
проведено 4 аукціоні торги:
ІІ – 12. 02.2016 року – прибуток: 5003
грн.
ІІІ – 05.03.2016 року – прибуток:4987
грн.
ІV –
12.10
2016 року – прибуток: 6080,45 грн
Окрім аукціону ми
виготовляємо вироби на замовлення (маємо уже постійних клієнтів). Для реклами
продукції використовуємо мережу
Немає коментарів:
Дописати коментар